- نویسنده : sarinweb
- بازدید : 236 مشاهده
موضوع طراحی سایت برای هر کسب و کار برای حضور هرچه پررنگ تر میان رقبای بیزینسی دیگر خودش ، یک ضرورت به حساب میآید . اما سئو و بهینه سازی درست سایت بعد از طراحی سایت نیز یکی از عوامل بسیار مهم در جایگاه خود به حساب می آید . در این مقاله قصد داریم تا سئوی محلی را باهم بررسی کنیم . سئویی که کمک شایانی به فروش محصولات شما خواهد کرد . پس در ادامه همراه باشید .
امروزه کلمه گوگل با جستجو مترادف شده است. مشتریان بالقوه شما در هنگامی که به دنبال کسب و کاری در اطراف خود هستند – جایی برای غذا خوردن، اقامت شبانه یا اصلاح سر و صورت – ابتدا سری به این موتور جستجو می زنند.
هدف شما چه باید باشد؟ اینکه اطمینان پیدا کنید که کسب و کار شما در فهرست نتایج جستجوی آنها اول از همه به نمایش در می آید. برای اینکه چنین چیزی اتفاق بیفتد، شما به بهینه سازی برای جستجوهای محلی یا آنطور که متخصصان این حوزه از آن یاد می کنند، به «سئوی محلی» (Local SEO) احتیاج دارید.
سئوی محلی چیست؟
سئوی محلی به اعمال خاصی اطلاق می شود که با انجام آنها اطمینان پیدا می کنید که هرگاه شخصی از طریق یک موتور جستجو به دنبال کسب و کاری در اطراف شما است، وبسایت شما در نتایج آن موتور جستجو به نمایش در می آید.
سئوی محلی به موتورهای جستجو، مانند گوگل و بینگ کمک می کند تا ارتباط فعالیت شما با موقعیت جغرافیایی تان را درک کنند و تصمیم بگیرند که وبسایت شما را در کدام نقطه از صفحه نتایج خود نشان بدهند.
چرا سئوی محلی اهمیت دارد؟
سئوی محلی برای هر فردی که صاحب یک کسب و کار کاملا فیزیکی، دفتر کار، استودیو و مواردی از این قبیل است اهمیت دارد. همانطور که گفته شد، این یکی از بهترین روشها برای جذب مشتریان جدید از نواحی اطراف موقعیت فیزیکی فعالیت تان برای برند شما است. در واقع، بازاریابی برای مشتریان محلی یک ضرورت است.
باید روی نقشه (گوگل) حضور داشته باشید!
یکی از بهترین روشها جهت کمک به مشتریان محلی برای پیداکردن کسب و کار شما این است که وبسایت خود را برای نقشه های گوگل و چیزی که با عنوان «Local Pack» یا بسته محلی شناخته می شود بهینه کنید. بسته محلی، کسب و کارهایی که حائز بهترین رتبه ها هستند را از نقشه های گوگل دریافت کرده و آنها را در صدر نتایج جستجوی گوگل نشان می دهد.
گوگل تعداد مشتریان شما را افزایش میدهد !